الارشيف / فن / الفجر

رامي صبري يروج لحلقته في "سهرانين"

  • 1/2
  • 2/2

روج الفنان رامي صبري، لحلقته في برنامج “سهرانين” وذلك عبر حسابه الشخصي على موقع "فيسبوك".

 

رامي صبري 

 

وكتب رامي صبري: "حلقة حلوة أوي مع صديقي النجم الغالي عليا @karara.amir  يوم الخميس والجمعه علي @ontv برنامج سهرانين Amir Karara".

 

أمنية رامي صبري في 2023

 

وتحدث الفنان رامي صبري عن أمنيته في السنة الجديدة ٢٠٢٣، مشيرا إلى أنه يتمنى انخفاض سعر الدولار واستقرار الحالة الاقتصادية.

 

وأضاف خلال حواره مع الإعلامية شافكي المنيري قائلا: “أكتر حاجه عايزها  في 2023 إن الدولار سعره ينزل والحالة الاقتصادية تتظبط مع الناس لأني بزعل جدا وبتأثر لما بشوف حد مش بيشتغل وإني لازم أعمل حاجة”. 

 

وتابع: "الرئيس عبد الفتاح السيسي،  بيطلع يقولنا إن كل واحد في شغله لازم يقدم اللي يقدر عليه، أنا بحاول وبحاول إني أساعد لو حد مشتغلش بساعد".

 

وجه الملحن عمرو مصطفى رسالة لـ المطرب رامي صبري، وذلك من خلال حسابه على موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”.

 

وكتب عمرو مصطفى قائلا: "اعزائي الصحفيين رامي صبري اول واحد باركلي هنا علي الصفحه علي الالبوم الجديد يمكن هو الفنان الوحيد، بحبه جداا كفنان وانسان وبحب جدا (استفزه ) بس هو تأثر بالاغنيه رقصه وعادي حبيت بس اقولها (بهزار ) بس عيب الصحافه تكتب سرق في الأول والاخر ده زميل وصديق وعشره عمر وعادي تتوارد الافكار بتحصل بس دي اخر مره يا رامي حبيبي والله".

 

وأعلن  رامي صبري عن طرحه أغنيته الرابعة من الألبوم “ معايا هتبدع” عبر مواقع التواصل الإجتماعي فيس بوك وموقع الفيديوهات والصور إنستجرام قائلًا" إحنا في حتة تانية..رابع أغنية من ألبوم معايا هتبدع دلوقتي على يوتيوب وجميع المنصات الموسيقية" 

 

كلمات الأغنية 

 

أنا بايني بدأت أحبك
لا أنا شكلي بقيت بحبك
طب أنا بقى فعلا بحبك يبقى اخبي ليه
اه يا أبو ضحكة مجنناني
حن بقى خليك مكاني
قولي اعملك إيه تاني قولي اعمل إيه
لا عارف اللي عملته فيا ولا غيرك هيحس بيا
دا أنت تقريبا هدية جاتلي من الحياة
أنا لا أد البعد عنك ولا عمري شبعت منك
دا أنا بحس إنك كأنك فيك شئ لله.

 

 

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الفجر ولا يعبر عن وجهة نظر منقول وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الفجر ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا